Marko Suton, profesionalni SEO copywriter iz Mostara: “Živimo u dobu gdje svi moraju kreirati sadržaj kako bi bili vidljivi i gradili svoj brend

HKD Napredak Glavna podružnica Mostar u suradnji s Narodnom knjižnicom HNŽ-a u Hrvatskom domu hercega Stjepana Kosače zbog velikog interesa organizira i treći ciklus Tečaja pisanja tekstova iz područja copywritinga. Kao i prošla dva tečaja i ovaj treći ciklus tečaja copywritinga vodi diplomirani novinar i profesionalni SEO copywriter Marko Suton, član HKD Napretka, Glavne podružnice Mostar.

Naime, Marko Suton, iza sebe ima na stotine napisanih tekstova iz različitih područja, a specijalizirao se za pisanje SEO blog tekstova, što su tekstovi napisani po određenim ključnim riječima, a u svrhu boljeg rangiranja na internet tražilicama. Kao hobi piše putopise s putovanja na koja odlazi kad ima vremena.

U razgovoru za Hrvatski Glasnik ističe kako je suradnja sa Napretkovom podružnicom intenzivnije krenula početkom pandemije, gdje su odlučili ponuditi nešto novo, drugačije i korisno građanima Mostara i Hercegovine.  

“Želja mi je ispromovirati copywriting kao jedno relativno novo zanimanje ovdje u nas koje je doživjelo procvat s digitalnim marketingom i digitalnim dobom u kojem živimo. Da se razumijemo, copywriting je postojao još u 19. stoljeću, a tijekom 50-ih godina 20. stoljeća postao je mainstream u Americi, kolijevci marketinga. U nas je copywriting došao kasnije, prvenstveno kroz klasične medije, a s pojavom interneta i pogotovo s pojavom digitalnog marketinga, copywriting i u nas postaje prepoznatljiv”, kaže Suton.

Kako kaže, polaznici prijašnja dva ciklusa visoko su podigli ljestvicu što se tiče i angažmana i napretka, ali i da je oduševljen njihovim radovima što ga je činilo ponosnim.


“Zamislite, imali smo jednu gospođu koja nikad nije pisala, a kojoj je trebalo znanje iz copywritinga jer je radila u marketingu i koja je kroz osam susreta i silne vježbe došla do tog nivoa da je bez poteškoća napisala svoj blog tekst od više od 500 riječi”, dodaje Suton.

Kao i na prethodna dva, treći ciklus tečaja koncipiran je kroz osam susreta na kojima se polaznici upoznaju s osnovama copywritinga, pisanja prodajnih tekstova, te kroz praktične vježbe i domaće zadaće osposobljavaju se u pisanju različitog sadržaja, primjerice, objava za društvene mreže, PR tekstova, službenih emailova pa sve do pisanja blog tekstova koji i prezentiraju na zadnjem, osmom susretu, prije dobivanja certifikata o uspješno završenom tečaju copywritinga.  

“Krenuli smo u organizaciju prvog ciklusa tečaja copywritinga koji je požnjeo uspjeh te su se zaredali upiti kad i hoćemo li opet organizirati tečaj. Krenuli smo i s drugim ciklusom, uspješno ga održali, a interes je još više porastao. Onda smo odlučili, ok, nastavit ćemo s tečajem copywritinga, no moramo ga krenuti i naplaćivati jer ga ne možemo organizacijski održati ako ćemo ga ostaviti besplatnim, plus, došlo je vrijeme da tečaj dobije i neku novčanu vrijednost. Odlučili smo da ćemo za treći ciklus uvesti simboličnu participaciju koja je bez problema prihvaćena među polaznicima, a evo i polaznici koji su se predbilježili za četvrti ciklus, koji ćemo održati nekad početkom 2022., prihvaćaju participaciju kao sastavni dio tečaja copywritinga u organizaciji HKD Napredak, Glavne podružnice Mostar”, kazao je Suton.

Prijave za treći ciklus u potpunosti su popunjene, no oni koji su zainteresirani za četvrti ciklus tečaja copywritinga u organizaciji HKD Napredak, Glavne podružnice Mostar, mogu svoju prijavu s kratkim CV-em poslati na mail [email protected] 

“Često to govorim, živimo u dobu gdje je svima potreban sadržaj, i maloj lokalnoj cvjećarnici i multinacionalnoj kompaniji, svi moraju kreirati sadržaj kako bi bili vidljivi i kako bi gradili svoj brend”, poručio je za kraj razgovora Marko Suton.

Hrvatski glasnik

Previous articleIma i video: Džaferović posjetio Sjevernu Makedoniju pa bulaznio o nedjeljivoj BiH i povijesnom imenu Bošnjak
Next articleDjeca bi mogla početi primati cjepivo protiv korone već kroz mjesec dana…
Pretplati se
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments