Studentica poginula 2010. u prometnoj nesreći, danas održano suđenje

Studentica poginula 2010. u prometnoj nesreći, danas održano suđenje

Županijski sud u Zagrebu nepravomoćno je osudio Marina Čolaka na dvije godine zatvora, a Dalibora Opačka nepravomoćno oslobodio krivnje za prometnu nesreću u kojoj je u studenome 2010. nakon jurnjave Ferrarija i sportskog Nissana kod Bosiljeva poginula studentica Ivana Obad (20).

Prvooptuženi Čolak, prema nepravomoćnoj presudi, mora platiti 2000 kuna sudskih troškova, dok je nepravomoćno oslobođeni Opačak zaplakao nakon izricanja presude, piše Index.

”Ovo je nakon 11 godina suđenja veliki uspjeh. Zadovoljni smo hrabrošću da su se vještaci usuglasili kako brzina nije uzročno-posljedična veza s prometnom nesrećom”, kazao je nakon izricanja nepravomoćne presude Opačkov branitelj Milko Križanović.

Podsjetimo, Čolak i Opačak su na ponovljenom suđenju odbacili krivnju te su iznijeli obrane međusobno optužujući jedan drugoga za prometnu nesreću u kojoj je poginula studentica kao suputnica u Čolakovom Ferrariju.

Čolak: Opačak je kriv, udario me

Iznoseći obranu, Čolak je naglasio da je neposredno prije sudara vozio iza Forda Hrvoja Petrovića na pristojnoj udaljenosti po desnom traku i djelomično po desnom zaustavnom traku.

“Mislim da do prometne nesreće ne bi došlo da me Opačkov Nissan nije udario u zadnji desni kotač. Da je Opačak držao potrebni razmak, do svega ovoga ne bi došlo i prometna nesreća se ne bi dogodila. Ne mogu prihvatiti da netko tko je, poput mene, jedva ostao živ bude kriv za nesreću”, kazao je Čolak.

Opačak: Micao sam se, žao mi je

Opačak je u svojoj obrani rekao da se neposredno prije nesreće svojim Nissanom kretao desnim trakom, dok je za Čolaka ustvrdio da je upravljao Ferrarijem lijevim prometnim trakom.

“Odjednom sam primijetio da je Čolakov Ferrari ispred mene. Micao sam se udesno i stiskao kočnicu. Pomislio sam da će se Čolak odvesti na travnati dio, no auto mu se prepriječio, udario u rubnik, odletio u trak i eksplodirao. Žao mi je što se sve ovo dogodilo”, iznio je svoje viđenje nesreće Opačak.

Prometni vještak Zvonko Ivašić je na prošloj raspravi ustvrdio da se Opačak kretao desnim trakom brzinom od 205 kilometara na sat, dok je Čolak upravljao lijevim trakom brzinom od 181 kilometra na sat. Obojica vozača, smatra Ivašić, mogla su proći zavoj da nije došlo do kontakta između njihovih vozila.

Žrtva je živa izgorjela u Ferrariju

Prema optužnici, Čolak je, s Ivanom Obad kao suputnicom, krenuo Ferrari Modenom iz Zagreba prema Grobniku, dok ih je Opačak pratio svojim Nissanom 350. Na putu su se utrkivali, a nakon čvora Bosiljevo kod Karlovca automobili su im se dodirnuli. Čolak nije bio vezan i ispao je iz automobila, dok je Obad izgorjela u Ferrariju koji je sletio s ceste i okrenuo se nekoliko puta.

Prema tvrdnjama tužiteljstva, Opačak je Nissanom nepropisno desnim trakom pretjecao Ferrari, a do nesreće je došlo kad je Čolak, iz još neutvrđenog razloga, skrenuo u desno, a Opačak nije stigao zakočiti na vrijeme.

Optužnica protiv obojice je podignuta 2012., a 2015. obojica su osuđena na tri godine zatvora. Nakon što je Županijski sud u Rijeci 2018. poništio presudu, suđenje je krenulo ispočetka na zagrebačkom Općinskom kaznenom sudu, ali se ubrzo sud proglasio nenadležnim pa je spis završio na karlovačkom Županijskom sudu.

Odlukom Vrhovnog suda predmet je prošle godine delegiran na zagrebački Županijski sud.

Bild.ba