HNŽ: Oštećeni proračunski korisnici traže “normalno objašnjenje i svoje zarađene plaće”

HNŽ: Oštećeni proračunski korisnici traže “normalno objašnjenje i svoje zarađene plaće”

Koordinacija sindikata korisnika proračuna Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ) zatražila je razumno obrazloženje kako je došlo do pada servera i gubitka baze s podacima 6.000 proračunskih korisnika.

– Već drugi mjesec zaredom korisnici proračuna HNŽ-a će najvjerojatnije primiti umjesto plaće akontaciju. To konkretno znači plaća od drugoga mjeseca, bez mirovinskih i zdravstvenih doprinosa kao i bez honorara. Oni koji su u drugom mjesecu bili bolesni od korone, a takvih nije mali broj, dobiva umanjenju plaću, iako bi za oporavak nakon korone trebali imati dodatke za oporavak, priopćeno je iz Koordinacije sindikata.

U priopćenju se navodi kako je 29. ožujka objavljeno da je pao server te da su podaci o 6.000 proračunskih korisnika bespovratno izgubljeni te se dodaje kako je teško povjerovati u obrazloženje nadležnih da je pao server i da se ne može popraviti ni za dva mjeseca.

Sarajevska tvrtka “Ping”, dodaje se, radi sva softverska rješenja, a jedna od primarnih djelatnosti joj je sigurnost podataka i backup, pa se iz Koordinacije pitaju kako je moguće da je ugledna tvrtka uspjela izgubiti podatke 6.000 korisnika zbog pada servera.

– Hoće li gospoda iz tvrtke Ping platiti penale ili će odgovorni iz Ministarstva financija snositi odgovornost? Ovakvo što je nepojmljivo za vrijeme u kojem živimo. Oštećeni korisnici proračuna/budžeta, nas 6.000, tražimo normalno obrazloženje za ovakvu situaciju i svoje zarađene plaće, honorare, doprinose u točnom iznosu, a ne akontaciju s kojom nismo sigurni hoće li nas vratiti sa zdravstvenoga pregleda, poručili su iz Koordinacije sindikata korisnika proračuna HNŽ-a.

Bild.ba