Genijalno! Trgovački lanac uveo ‘sporu blagajnu’ za kupce željne razgovora

"Mnogi ljudi, posebno stariji, ponekad se osjećaju usamljeno. Kao obiteljska tvrtka i lanac supermarketa, mi smo u srcu društva. Naše su trgovine važno mjesto susreta za mnoge ljude i želimo igrati ulogu u prepoznavanju i smanjenju usamljenosti”

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 85

Trgovački lanac odlučio je u svim svojim supermarketima uvesti sporu blagajnu namijenjenu kupcima kojima se ne žuri i koji su željni razgovora.

Riječ je o trendu koji se vrlo brzo proširio zemljom nakon što je nizozemski trgovački lanac Jumbo otvorio prve tzv. chat blagajne. Namijenjena je kupcima kojima se ne žuri, ljudima željnim razgovora kako s drugim kupcima, tako i s blagajnicom.

Lani ih je u Nizozemskoj otvoreno čak 200, a glavni motiv za otvaranje ‘sporih blagajni’ je borba protiv usamljenosti, osobito među starijom populacijom, piše Tportal.

“Mnogi ljudi, posebno stariji, ponekad se osjećaju usamljeno. Kao obiteljska tvrtka i lanac supermarketa, mi smo u srcu društva. Naše su trgovine važno mjesto susreta za mnoge ljude i želimo igrati ulogu u prepoznavanju i smanjenju usamljenosti”, kažu u Jumbu.


SOURCEBild.ba
Previous articleČetiri hercegovačke tvrtke na listi deset najvećih izvoznika u 2022. godini: Aluminij ponovno na vrhu!
Next articleDogovorene pozicije? Erduan Kafedžić favorit za novog ravnatelja OSA-e, Mirko Kuprešaković umjesto Zorana Galića
Pretplati se
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments