Ovo je EVO: riječ je o električnom vozilu koje je proizvedeno u središnjoj Bosni, a evo za što EVO služi

Do sredine ove godine vozilo EVO bi trebalo proći sva potrebna testiranja, a do kraja godine dobiti i dozvolu za serijsku proizvodnju

EVO je prvo vozilo na električni pogon dizajnirano i proizvedeno u Bosni i Hercegovini. Na finalnoj izradi vozila protekle skoro dvije godine radio je tim inženjera

U godini koja je iza nas, Bosna i Hercegovina se svrstala u listu europskih zemalja čiji su inženjeri osmislili i finalizirali prvo bosanskohercegovačko električno vozilo.

Riječ je o grupi mladih inženjera travničke tvornice mašina GS koji su u protekle dvije godine radili na dizajniranju, projektiranju i finalizaciji prvog domaćeg električnog vozila.

EVO: Prvo bh. električno vozilo

EVO je prvo vozilo na električni pogon dizajnirano i proizvedeno u Bosni i Hercegovini. Na finalnoj izradi vozila protekle skoro dvije godine radio je tim inženjera GS Tvornice mašina iz Travnika koja je, uzimajući u obzir proizvodnju električnih bicikala, već prepoznatljivo ime na zahtjevnom europskom tržištu.

“Radi se o lakom dostavnom vozilu čija je autonomija stotinu kilometara. Sve je proizvedeno ovdje u BiH, dakle ovo je prvi bh. proizvod 100% ovog karaktera. Na vozilu su radili razvojni inženjeri, strojarski inženjeri, elektroinženjeri i imali smo industrijske dizajnere”, kazao je Denis Bešić, inženjer u GS Tvornici mašina Travnik.


Namjena ovog vozila je dostava tereta do posljednjeg metra, a nosivost je 300 kilograma tereta. Jedna od renomiranih logističkih kompanija iz Njemačke prva je naručila vozila EVO.

Procjena je da će potražnja za ovakvim vozilima biti ogromna u bližoj budućnosti, što je velika šansa za kompaniju, ali i bosanskohercegovačko gospodarstvo u cjelini.

Povjerenje zahtjevnog tržišta Europske unije ova bosanskohercegovačka tvrtka stekla je odavno.

Modeli bh. električnih bicikala, kao i ostali proizvodi plasirani na tržište EU, opravdali su očekivanja kupaca, stoga nema ni najmanje brige da će isti slučaj biti i sa dostavnim električnim vozilom, ističu u ovoj kompaniji, uz napomenu da iza svakog proizvoda stoji timski rad mladih inženjera koji su najveća vrijednost kompanije.

“Mi najviše energije ulažemo u svoje ljude, u njihovo obrazovanje jer ne vrijede vam ni nove hale ni nove mašine ako nemate kvalitetan kadar”, ističe Senad Beganović, izvršni direktor GS Tvornice mašina Travnik.

Do sredine ove godine vozilo EVO bi trebalo proći sva potrebna testiranja, a do kraja godine dobiti i dozvolu za serijsku proizvodnju za koju je već pripremljena nova proizvodna hala od 3.200 metara kvadratnih u krugu travničke tvornice mašina GS, prenosi BHRT.

SOURCEBild.ba
Previous articlePredstavnici Hrvata na božićnoj večeri u manastiru Žitomislić
Next articleIranac smrtonosnim otrovom u Njemačkoj planirao napad
Pretplati se
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments